מספרת כלבים ניידת עד הבית, כל סוגי הטיפולים - VIDog
top of page

 מספרת כלבים ניידת שמגיעה אליכם עד הבית

רוצים לספר את הכלב? רוצים לקלח ו\או להבריש אותו? נראה לכם שציפורניו ארוכות מדי או אוזניו מלוכלכות? הישארו איתי

רוצים לספר את הכלב? רוצים לקלח ו\או להבריש אותו? נראה לכם שציפורניו ארוכות מדי או אוזניו מלוכלכות? הישארו איתי

מספרת כלבים ניידת ותיקה מספקת שירותי ספרות לכלבים באזור המרכז, מחדרה עד רמת השרון. השירותים שלנו כוללים:

  • תספורות לכלבים. כולל שטיפה וייבוש

  • טיפוח כלבים. כולל סירוק, פרימת קשרים, אמבטיה חמה ועוד

  • טיפול נגד פרעושים וקרציות בכל שטיפה

  • גזיזת ציפורניים וניקוי אוזניים

בישום הכלב בסיום הטיפול

רוצים כלב נקי ומסופר? השאירו פרטים

hand copy.png

תודה על הפניה, אחזור אליכם בהקדם האפשרי

מספרת כלבים ניידת – מה היא? למי ולמה היא נועדה?

מספרת כלבים ניידת זהו למעשה ואן מאובזר בציוד ובכלים מקצועיים לכל סוגי הטיפולים. נגיע לביתכם בשעה שנקבעה, אבל הספר לא נכנס אליכם הביתה, אלא מבצע את הטיפולים הדרושים ברכב שחונה בקרבת מקום. אנו שמחים לתת שירות לכולם, לכלבים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, ולצורך כך ציידנו את הרכב כך שיתאים לטיפול בכול גודל אפשרי של כלב.

חיפוש אחר ספר כלבים מתאים זו משימה לא פשוטה עבור בעלי כלבים רבים, וביתר שאת, מציאת איש מקצוע ליד הבית מתבררת כאתגר קשה עוד יותר. לכן, אם ברצונכם לשמור על הפרווה של חיית המחמד ולטפחה, מספרת כלבים ניידת עשויה להוות פתרון מושלם בשבילכם ובשביל כלבכם. אם תרצו לחסוך זמן נסיעות יקר ולחסוך מכלבכם את הסטרס הנובע מביקור במקום זר, הזמנת השירות "עד הבית" אצלנו תעבוד מצוין בשבילכם. נגיע אליכם ונטפל בכלב בסביבה רגועה ומוכרת.

בנוסף לשירותי המספרה הניידת, אני מאלף כלבים בנתניה והסביבה.

לברדור במספרת כלבים
האסקי במספרה

סוגי טיפולים:

מספרת כלבים ניידת מציעה שני סוגי טיפול עיקריים כתלות בסוג הפרווה ובעונת השנה. לקוחות יכולים לבחור בין טיפוח לבין תספורת. התנאים במספרת כלבים ניידת מאפשרים לבצע את שני סוגי הטיפולים באופן איכותי וידידותי לכלב ולבעליו.

במהלך הטיפול, נשתמש במכונות תספורת מקצועיות. לאחר מכן, נשטוף את הכלב עם שמפו, נייבש ונבשם.

אצלנו ניתן לטפל בגורים ובכלבים מבוגרים, בתנאי שזה לא יפגע בבריאותו של הכלב. אם כן, נמליץ שלא לטפל בכלב זקן, גדול ממדים ובעל בעיות באגן. אך מלבד מקרים חריגים נטפל בכל כלב , בכל גיל. נתן יחס שווה לכל כלב על פי צרכיו ונעניק לכולם את הטיפול הטוב ביותר שניתן. ברוב המקרים אנחנו מצליחים לטפל גם בכלבים עם בעיות התנהגות ללא צורך בטשטוש. ספר כלבים נייד שמגיע אליכם, הוא הפתרון הטוב ביותר לכלבים בכל הגילאים.

ללא קשר לסוג השירות המבוקש, אנו שמים דגש על טיפול נגד מזיקים, כגון פרעושים וקרציות, כי הם לא רק מטרד, אלא מהווים סכנה בריאותית אמתית לכלב ולבעלים. לכן חשוב להקפיד לבצע טיפולים מונעים מבעוד מועד ואם יש צורך בכך אז גם לבצע טיפולים קוטלים. במספרת כלבים ניידת כל כלב יקולח עם שמפו קוטל מזיקים.

יתרונות של מספרת כלבים ניידת:

למספרת כלבים ניידת קיימים מספר יתרונות שהופכים אותנו לעדיפים על פני מספרות רגילות בעיר.

  • חסכון בזמן. תימנעו מלבזבז זמן יקר על נסיעה, כולל עמידה בפקקים וברמזורים. אנחנו נגיע אליכם, לאחר קביעת תור לטיפול.

  • בלי חשיפה לכלבים חולים. כלבבכם לא יבוא במגע עם כלבים אחרים. לרוב, מספרות כלבים ממוקמות בתוך מרפאות וטרינריות או בתוך חנויות. במקומות אלה קיים סיכוי סביר שכלבכם ייחשף לכלב חולה. בתוך המספרה הניידת פוגש הכלב אך ורק את הספר.

  • בלי עצבים. כלבכם לא נלחץ מנסיעה (כלבים רבים לא אוהבים נסיעה ברכב), ואף חשוב מזה, הוא יישאר קרוב לבית, בסביבתו הטבעית, שמניסיוננו מיטיבה עם התנהגויות של כלבים, במיוחד במצבים חריגים.

  • מגפת הקורונה. בנוסף לבריאותם של כלבים שומרת מספרת כלבים ניידת גם על בריאותכם. בתקופה האחרונה שינה וירוס הקורונה את חיינו. הזמנת ספר עד הבית הוא הפתרון הטוב ביותר במצב עניינים הנוכחי. לא תצטרכו לשבת בחלל קטן וסגור, קרי בחדר ההמתנה, עד שיגיע תורכם. תוכלו להישאר בבית עד שנגיע אליכם, ותוכלו לחזור הביתה אחרי שתפקידו בבטחה את הכלב ליד מקום החניה של המספרה הניידת שלנו.

כלים של מספרת כלבים ניידת

אבזור של המספרה:

הניידת שלנו מאובזרת בכל הכלים הנחוצים לטיפול בפרווה.

בתוך הניידת אנחנו מעמידים כלבים על שולחן הידראולי ייעודי. כך אפשר להרים את הכלב לגובה הדרוש לטיפול נוח. השולחן מצופה בציפוי מונע החלקה, למען שמירה על הבטיחות.

​בנוסף, המספרה מאובזרת באמבטיה לקילוח הכלבים. בחודשי החורף הקרים אנו משתמשים במים חמים. לאחר השטיפה אנו מייבשים את הכלבים בפן מיוחד שמייבש את הפרווה במהירות ולא מזיק לה.

מכונות התספורת שלנו מיוצרות על ידי יצרנים מהמובילים בעולם. מגוון המברשות, המסרקים הרגילים וכאלה המיועדים לפרימת קשרים מאפשרים לטפל בכל סוגי הפרווה.

​לשטיפת הכלב אנו משתמשים בכמה סוגי שמפו בהתאם לסוג הפרווה.

השירותים שלנו:

שטיפת גור

טיפוח ושטיפה

טיפוח, פתיחת קשרים

תספורת במספרת כלבים

תספורות כלבים

תספורת  ושטיפה

מפת אזורי שירות של המספרה הניידת

איזורי שירות

רשימת ערים ומושבים

bottom of page